ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 28310 25464
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα-Παρασκευή & Σάββατο 9:00-15:00
 
Αγορές χωρίς εγγραφή
 
   Δωρεάν αποστολή για αγορές
 άνω των 40€ μέχρι 10Kg
 

Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης

 Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης

Γενικές Πληροφορίες

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα διατίθενται προς πώληση προϊόντα της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ Γ. ΠΡΟΒΙΑ» με έδρα το Ρέθυμνο Κρήτης, στην οδό 2ο χλμ Εθνικής οδού Ρεθύμνου-Χανίων, Α.Φ.Μ. 099706974 και αριθμό τηλεφώνου/φαξ 2117700331.

 

Όροι

Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών του www.auto-mall.gr από τον επισκέπτη / χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, των σελίδων, των εικόνων, των φωτογραφιών και των αρχείων που περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα μας. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών της και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου μας. 

Ο επισκέπτης/χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των συγκεκριμένων σελίδων για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης της www.auto-mall.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη εκ μέρους του επισκέπτη / χρήστη αποδοχή των όρων αυτών.

 

Περιορισμός Ευθύνης

Το www.auto-mall.gr καταβάλλει κάθε προσπάθεια, ώστε το σύνολο του περιεχομένου και οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο δικτυακό τόπο να χαρακτηρίζονται από ακρίβεια, σαφήνεια, ορθότητα, πληρότητα, επικαιρότητα και διαθεσιμότητα.

Παρ΄ όλο τις διορθώσεις που πραγματοποιούνται ανά τακτικά διαστήματα, τυχόν λάθη δύναται να υπάρχουν είτε στις περιγραφές των προϊόντων είτε στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών. H εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση τέτοιων λαθών. Σε κάθε περίπτωση όμως οι περιγραφές και οι τεχνικές πληροφορίες είναι βοηθητικές και δεν θεωρούνται δεσμευτικές. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη σε κάθε περίπτωση να ενημερώσει τον πελάτη πριν την οριστικοποίηση της παραγγελίας για τυχόν αλλαγή και να έχει την σύμφωνη γνώμη του.

Εάν αντιληφθείτε οτιδήποτε που θα μπορούσε να διορθώσει μια περιγραφή παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@auto-mall.gr.

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό ιστότοπο μας. Επίσης, ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία σε περίπτωση κατασκευαστικών ελαττωμάτων των προϊόντων καθώς και παραλείψεις σε πληροφορίες, τεχνικές προδιαγραφές και οδηγίες χρήσης που συνοδεύουν τα προϊόντα.

Οι περιγραφές, οι πληροφορίες, οι φωτογραφίες και τα λογότυπα που εμφανίζονται στο δικτυακό μας τόπο είναι αποκλειστικά και μόνο για την καλύτερη καθοδήγηση του χρήστη μέσα σε αυτό.

 

Ακόμα σε καμία περίπτωση δεν εγγυόμαστε και κατά συνέπεια δεν ευθυνόμαστε (ούτε καν από αμέλεια) για οποιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη, από την χρήση του δικτυακού τόπου. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του Δικτύου, σε καμία όμως περίπτωση δεν εγγυόμαστε ότι οι λειτουργίες του δικτυακού τόπου ή των servers θα είναι αδιάκοπες ή χωρίς κανενός είδους σφάλμα.

 

Προσωπικά Δεδομένα

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.auto-mall.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε τις παραγγελίες σας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου www.auto-mall.gr, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την επικοινωνία, την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές).

 

Πνευματικά Δικαιώματα

Το σύνολο του περιεχομένου αυτού του δικτυακού τόπου, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδιαγραμμάτων, παρεχόμενων υπηρεσιών, αποτελεί αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας του www.auto-mall.gr ή τρίτων που νομίμως αφορούν και διέπεται από τις εθνικές και διεθνείς διατάξεις περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Λογότυπα, επωνυμίες, εμπορικά σήματα και γνωρίσματα που περιλαμβάνονται στο δικτυακό τόπο ανήκουν στο www.auto-mall.gr ή/και στα πρόσωπα που μνημονεύονται ως κύριοι των σχετικών δικαιωμάτων στο δικτυακό τόπο, και προστατεύονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την βιομηχανική και πνευματική ιδιοκτησία.

Εικόνες, φωτογραφίες πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων που συγκαταλέγονται στο www.auto-mall.gr  έχουν τεθεί καλόπιστα και για λόγους ενημέρωσης. Ευνόητο είναι, ότι θα αφαιρεθούν εφόσον ζητηθεί από τους δικαιούχους.

 

Επιστροφές Προϊόντων / Υπαναχώρηση

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. συστημένη επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, φαξ στο 28310 - 22029 ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@auto-mall.gr). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό. Στη συνέχεια, η Εταιρεία μας θα σας αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

 Υπόδειγμα Εντύπου Υπαναχώρησης:

(Συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

 - Προς την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «AUTO-MALL ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ» με έδρα, στην οδό 2ο χλμ Εθνικής οδού Ρεθύμνου-Χανίων, Ρέθυμνο Κρήτης τηλ/φαξ 211 770 0331, email:info@auto-mall.gr .

  - Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη σύμβαση μου/μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών (*)/παροχής της ακόλουθης υπηρεσίας (*)

  - Που παραγγέλθηκε(-αν) στις (*)/που παρελήφθη(-σαν) στις (*)

  - Ονομα καταναλωτή(-ών)

  - Διεύθυνση καταναλωτή(-ών) 

 - Υπογραφή καταναλωτή(-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί) 

 - Ημερομηνία υπαναχώρησης μόλις η δήλωση περιέλθει σε αυτήν. 

 Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης, δλδ εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών.

 Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη μας.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης συμβάσεις  υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Σε περίπτωση υπαναχώρησής σας θα ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας των μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των προϊόντων άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία.

Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τις παρασχεθείσες υπηρεσίες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία  έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Αλλαγή Προϊόντων

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, με την απόδειξη αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί– και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.

Στην περίπτωση αλλαγής όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη μας.

 

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση τυχόν ελαττωματικών προϊόντων  κατά την παράδοση σας καλούμε να επικοινωνήσετε με τoauto-mall.gr, την ίδια ημέρα ή μέχρι και την επόμενη από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον διαθέτετε την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν, προκειμένου να ασκήσετε τα δικαιώματά σας όπως αυτά περιγράφονται αναλυτικά κατωτέρω (βλ. ευθύνη πωλητή για πραγματικά ελαττώματα), ήτοι αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων, μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση και εκατέρωθεν επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων και τιμήματος. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Στην περίπτωση επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή γίνεται στην εταιρεία με την φροντίδα του πελάτη, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την επιστροφή με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε καλείστε να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από παράδοση επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@auto-mall.gr  ή/και τηλεφωνικά στo τηλέφωνo επικοινωνίας 211 770 0331, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

Νόμιμη Εγγύηση Προϊόντων

Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε περίπτωση ευθύνης του Auto-Mall.gr, για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος ("νόμιμη εγγύηση"), ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο αγοραστής επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος το Auto-Mall.grοφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Τα ανωτέρω εκ του νόμου δικαιώματα του αγοραστή δε θίγονται από την κατωτέρω παροχή εμπορικής εγγύησης του προμηθευτή και τα δικαιώματα που περιέχονται σε αυτήν.

Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, καλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη καθημερινές 8:00πμ με 16:00μμ στο τηλέφωνο 211 770 0331 ή με email στο info@auto-mall.gr

Ευθύνη και Εμπορική Εγγύηση Προμηθευτή

Τα καινούρια προϊόντα με μακρά διάρκεια ζωής συνοδεύονται υποχρεωτικά από την έγγραφη εγγύηση (“εμπορική εγγύηση”) του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής ("Προμηθευτής). Οι βασικοί όροι της εμπορικής εγγύησης είναι οι ακόλουθοι:

Α) Ο Προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι ο συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

Β) Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο Προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσει υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της.

Γ) Πέραν της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

To Auto-Mall.gr δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

 

Τρόποι πληρωμής

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας, το www.auto-mall.grδιαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  1. Αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 1,85 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)
  2. Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα Auto-Mall.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες VisaMasterCardMaestroAmerican Express και Diners. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μεσα από το σύστημα ασφαλείας μέσω του συστήματος Cardlink σε συνεργασία με την Alpha Bank E-Commerce. 

    Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας, τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Κατόπιν, θα ενημερωθείτε με e-mail για την πληρωμή σας και για την κατάσταση της παραγγελίας σας.

  3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Καταθέστε το τελικό ποσό της παραγγελίας σας στο πλησιέστερο τραπεζικό κατάστημα Alpha Bank ή μέσω του Internet Banking . Στο καταθετήριο, στη θέση αιτιολογία, παρακαλούμε να ζητήσετε από τον ταμία να σημειώσει την επωνυμία της επιχείρησης σας ή αν είστε πελάτης λιανικής το ονοματεπώνυμο σας.

Κατόπιν της κατάθεσής σας, αποστείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 28310-22029 ή με email την απόδειξη της κατάθεσης στο info@auto-mall.gr. Oι παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω τραπέζης αποστέλλονται μετά την κατάθεση του τελικού ποσού.

 

Αριθμός Λογαριασμού Alpha Bank: 6450 023 3000 0729

IBAN Λογαριασμού: GR2201 4064 5064 5002 3300 00729

Δικαιούχος: ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΟΒΙΑ

 

 Επιλογές Τιμολόγησης:

Μπορείτε να επιλέξετε: Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, ή Τιμολόγιο

Έκδοση τιμολογίου γίνεται και για εταιρείες και για ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Δ/νση Έδρας και επάγγελμα.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2011 τα παραστατικά αξίας 1.500€ και άνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) όπως και για παραστατικά χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) άνω των 500€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας
  • Χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας

 

Ασφάλεια πληρωμών 

 H ασφάλεια των πληρωμών δεν αποτελεί μόνο υποχρέωση για εμάς. Αποτελεί αυτοσκοπό. Όλες οι online πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο (secure) περιβάλλον της συνεργαζόμενης Τράπεζας.

Το Auto-Mall.gr πέρα από το γεγονός ότι χρησιμοποιεί τα πιστοποιημένα συστήματα κι είναι σε άμεσα επαφή με τις συνεργαζόμενες τράπεζες υιοθετεί το πιο σύγχρονο πιστοποιημένο διαδικτυακό σύστημα πληρωμών που υπάρχει μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha  e-Commerce" της Alpha Bank.

Αποστολή Προϊόντων

Για την γρήγορη & ασφαλή μεταφορά των αγορών σας, η εταιρεία μας συνεργάζεται με εταιρίες ταχυμεταφορών και διανομών (η επιλογή γίνεται από την εταιρεία μας, αναλόγως τον τόπο προορισμού).

Το κόστος αποστολής των προϊόντων αναφέρεται πλήρως και με ακρίβεια κατά την διαδικασία check out  πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, έτσι ώστε να γνωρίζετε ως καταναλωτής εκ των προτέρων το σύνολο των χρεώσεων.

Παραγγελίες άνω των 40€ αποστέλλονται δωρεάν, ενώ σε αντίθετη περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς, το οποίο αρχίζει από 3,70€ και διαμορφώνεται αναλόγως τον όγκο και το βάρος του δέματος. Σε περίπτωση παραλαβής από φυσικό κατάστημα, εφόσον ένα προϊόν εμφανίζεται “άμεσα διαθέσιμο” κι έχει ειδοποιηθεί ο πελάτης για την παραλαβή του, το προϊόν θα παραμένει δεσμευμένο στο φυσικό κατάστημα έως και 5 εργάσιμες ημέρες μετά την ειδοποίηση του πελάτη. Μετά την πάροδο 5 εργάσιμων ημερών, το προϊόν μπορεί να διατεθεί και ο πελάτης θα περιμένει νέα ημερομηνία παραλαβής.

 

Διαθεσιμότητα

Όλες οι παραγγελίες που γίνονται δεκτές από την εταιρεία υπόκεινται στη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Η εταιρεία προσφέρει προς πώληση προϊόντα που είναι διαθέσιμα για αποστολή από τα καταστήματα της. Καταβάλουμε συνεχείς προσπάθειες να ενημερώνεται εγκαίρως η βάση δεδομένων αποθήκης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο σας ενημερώνουμε και σας δίνουμε άμεσα εναλλακτικές λύσεις.

Παρ' όλα αυτά εσείς μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας ακόμα και για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και εν συνεχεία την παράδοσή του σε σας. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος.

 

Τιμές

Όλες οι τιμές αναγράφονται σε ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.και υπόκεινται στο Ελληνικό δίκαιο. Ωστόσο, οι παραγγελίες θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον δεν υπάρχουν ουσιώδη λάθη στην περιγραφή των προϊόντων ή στις τιμές τους, όπως διαφημίζονται σε αυτή την ιστοσελίδα. Η τιμή για προϊόντα που παραγγέλνονται θα είναι αυτή που αναγράφεται στη σελίδα τιμολόγησης της ιστοσελίδας τη στιγμή που πραγματοποιείται η παραγγελία.

Κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή λάθη κατά την ενημέρωση - αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Διατηρούμε το δικαίωμα διόρθωσης λαθών ή ανανέωσης πληροφοριών στα προϊόντα χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

 

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:

1) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω στην προηγούμενη σελίδα και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

2)  Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας καλέσετε στο 211 770 0331 και να ακυρώσετε  την παραγγελιάς σας. Σε περίπτωση που το προϊόν σας αποτελεί προϊόν ειδικής παραγγελίας το οποίο με την σειρά μας το έχουμε ήδη παραγγείλει σε προμηθευτή μας, δεν δύναται η ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή τυχόν προκαταβολής ή ακόμη και του ποσού της ολικής εξόφλησης του.

 

Καθυστέρηση Παραγγελίας

 Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

 Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας.

Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα διεθνών προμηθευτών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

 Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο.

Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

 

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

 Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ - SERVICE
Για την εξυπηρέτησή σας μετά την πώληση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο επικοινωνίας 211 770 0331, Δευτέρα - Παρασκευή 8:00-16:00 & Σάββατο 08:00-15:00, επιλέγοντας.
Αποστολή της παραγγελίας σας σημαίνει πλήρη αποδοχή των Γενικών Όρων Συναλλαγών. Αρμόδια για κάθε διαφορά ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών. Η σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο.